Kadınlar, kadınlar, kadınlar ve kadınlar... Tabi anlaması bizler için zor ve yorucu. Kitabı okurken çok beğendim. Bitirdiğimde ise ilginç bir boşluk hissi yaşadım. Belki o kadar keyif alarak okuduğum bir kitap değildi ve okuması uzun sürdü çünkü bazen sıkıcı geldi bazen yorgun oldum bazense kendisi okunmak istemedi 😅. Ne olursa olsun yine okumak isterdim. Artık başka birisinden gelen ve başka bir kişiye verilmesi gereken başka bir hediye.