Yasin Ünal

Belkide son baharım..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gideceğiz bu diyardan, kimsenin adını hatırlamayacak bu dünya.. gök yüzünde bir bulut olup, bir kaç esintiyle yaprak gibi savrulacağız sadece.. bir kaç anı biriktiriyorum belki yapraklarda kalır izi..
Geçenlerde konuşuyorduk arkadaşlarla, Ne oldu maziler ne oldu anılar derken, Kaybolduğumuz yere geldi konu. Ee ne oldu anlat derken, ne anlatayım ki biz sol yanımızı çoktan kaybettik, hayat bazen sağdan devam eder..
İyilik iyidir.
Yorgun düştük, kırıldık, küstük ve zamanla yalnızlaştık. Söyleyeceklerim bu kadar.