Gideceğiz bu diyardan, kimsenin adını hatırlamayacak bu dünya.. gök yüzünde bir bulut olup, bir kaç esintiyle yaprak gibi savrulacağız sadece.. bir kaç anı biriktiriyorum belki yapraklarda kalır izi..
Geçenlerde konuşuyorduk arkadaşlarla,
Ne oldu maziler ne oldu anılar derken,
Kaybolduğumuz yere geldi konu.
Ee ne oldu anlat derken, ne anlatayım ki biz sol yanımızı çoktan kaybettik, hayat bazen sağdan devam eder..