Filmleri birer birer geçer oldum, dinlediğim müzikler artık sıradan geliyor, sözlerini duyuyorum ama melodisi kulaklarımda kaybolup gidiyor.. yediğim yemekler ise sanki midem dolsun der gibi.. ne tad alabiliyorum nede bir haz.. bazen güneşin batışını izlerken, yeni bir güne yorgun kalkacak bedenimin hissini yaşıyorum.. Yorgun bir beden içinde hapsolmuş bir ruhdan ibaret gibiyim.. her geçen gün kaybolan bir zamandayım.. bilmiyorum, her şey sıradan.. amacı olmayan bir hayatın içindeyim sanki..