okudumm

okudumm
Come what may. All bad fortune is to be conquered by endurence.
Namuslu adamım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lev Nikolayevich Tolstoy 
Belki siz bunları düşünmezsiniz Varenka ama düşünmelisiniz. "Ben olmasam hali nasıl olur?" diye kendinize sormalısınız. Ben size çok alıştım.
İnsan sevdiği birini kaybedince kalbinde kırk mum yanarmış. Her gün bu mumlardan biri sönermiş. Ta ki kırkıncıya kadar. Bu son mum hiç sönmezmiş. İnsanın sevdiğiyle hatıralarını hatırlatmak için.

okudumm

, bir kitap okudu
9/10
·208 syf.·
3 günde okudu
·
2021 35. kitabı
Nazlı Eray
7.8/10 · 359 okunma

okudumm

, 2021 okuma hedefini güncelledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
42/40 kitap - %105 tamamlandı
42 kitap okudu
40 kitap
12bin sayfa
2 inceleme
160 alıntı