İnsanların ruh hallerindeki gelgitler bizi üzmeye daha ne kadar devam edecek?bunu ne zaman fark edecekler? İstedikleri her şeyi söyleyip sonrasında aynı yerde onu, orada beklememizi umması çok komik değil mi? Kime güveneceğiz? Dünyada sadece kalp ve ruh kırmayan insanlar yaşasa keşke, gerisi çöp.