Neslihan

Neslihan
@Okumakmutluluk
Çocuk Gelişimi Öğrencisi
186 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gece en iyi arkadaştır insana.
Reklam
Ben sessizce konuşma ustasıyım. Ömrüm boyunca susarak yaşadım, diyebilirim...
"Hadi, hadi. Sil gözlerini. Sümkür. Kötü bir gün geçirdin. Çok mutsuz olman için her şey buna katkıda bulundu. Ama geçecek. Yarın yeni bir gün olacak."
"Ne içindeyim zamanın Ne de büsbütün dışında" Ahmet Hamdi Tanpınar
Değer verdiğimiz hiçbir şey yüzümüzü güldürmüyor...