"Gitmek bir anlık mesele ama kalmak, her gün o boşluğun nöbetini tutmak. İnsanın her gün geçtiği, her köşesini bildiği o yerin birden yabancılaşması; bakıp da görememenin o sessiz gürültüsü... Giden yolunu alıp gider de, kalan o eksilen manzaranın altında ezilir kalır."