Kitabı bir öğrencim hediye etti. Sağ olsun kitabimi yazara imzalatmış da. Kitaptan önce kitabın yazarı hocamızı hiç duymamıştım kitaptan sonra tanıdım. İlk görev yerim Kars'in bir köyü olduğu için yazdıklarını merak ediyordum. Benzer şeyleri yaşadığını görmek insanı gülümsetiyor elbette. Tüm anılarım gözümün önünden geçti. Kitapta yazılan sonsozde yazarın belirttiği serzenisim umarım okuyucuyu rahatsız etmez kısmına biraz takıldım. Sanırım yazar ogretmenimizin sosyal medya ile ilgili çok canını sıkmışlar ve hep bu konuda sosyal medyanın olumlu yönünü vurgulamaya çalışıyor ve sürekli yaptıklarından ötürü kendini savunmak zorunda kalmasına üzüldüm. Hocamızın ogrencileri ve velileri değerini anlamış ama amirleri anlamamis. Umarım hocamizin iyi niyetini anlarlar.