Kısacık bir kitap bu kadar çarpıcı olur! Her sayfada şikayet ettiğim her şey için pişman oldum. Bir solukta okuyup yazarın diğer tüm kitaplarını satın aldım. Çok beğendim.
Özgürlük temalı çok güzel bir hikaye. İlkokul düzeyinde özellikle bir ve ikinci sınıflar için çok uygun bir kitap. Dili çok güzel. Anlatımın içine futbol aşkı da girince erkek cocuklar için güzel bir kitap. Hediye edeceklerimden