Özgürlük temalı çok güzel bir hikaye. İlkokul düzeyinde özellikle bir ve ikinci sınıflar için çok uygun bir kitap. Dili çok güzel. Anlatımın içine futbol aşkı da girince erkek cocuklar için güzel bir kitap. Hediye edeceklerimden
Bir solukta okunacak türden bir eser. Insan inanirsa toplumuna her daim faydalı olur. Öğretmen vaz geçmez, öğretmen pes etmez, öğretmen bir Küçük Karabalık'tır.
Kesinlikle herkesin okuması gerektiğine inanıyorum. Belgelere dayalı olarak Atamizin hastaligini ve o süreçte çektiği acıları insan yüreğinde hissediyor. Ölümüne sebep olanları tanımak insanda büyük bir nefret oluşturuyor. Mutlaka okunmalı