Onur

Onur
@Okuyan1adam00
Gemiler batınca acır mı denizin canı…
Zemheriydi Kar sessizliğine batmış her yan Karanlık bir gece Yarıp geçerken dağları ağır ağır Tütüne sarılırdım hemen Düşüyorum derin bir boşluğa Her istasyonda daha da umutla Sarılıp gidiyorduk Her vagonda farklı hava Ellerimin arasında kızgın bir çay Nasihat dinliyorum bir ihtiyardan Gözlerinin içine bakıyordum Yorulmuş simasına Acıyla yoğrulmuş her yanı Kafamı kaldırıyordum usulca Yabancı her bir kimse…
Kûlîlk xanim isimli okura yanıt verildi
Onur
Evet