"sevmek kolaydır herkes birbirini sevebilir ama anlamak... İşte onu herkes yapamaz." Hayatının en güzel dönemine anne ve babasını kaybederek başlayan Emily,bundan sonraki hayatını da buna bağlı zorluklarla geçirecek fakat asla pes etmeyecektir.Kan bağı olmasına rağmen gururlu ve kibirli kimseler ile hayatın daha da zorlaştığını görüyoruz.Zorluklar Emily için birer basamak oluyor içindeki merhamet ve dürüstlük onu doğruları yazan anlatan bir şair yapıyor.Okurken her sayfası beni heyecanlandırdı.Tavsiye ederim.istifadeli okumalar