Selamm 🌻🌻 yalan üçlemesi serisini bıkmadan okudum bazı yerlerde sanki kitap sürekli aynı şeyleri tekrarladı bana göre 2 kitap olsa yeterli idi ama yazarımız illede 3 olsun demiş sanki 😁 konu olarak Yalanın Cazibesi takıntılı mafya beyimiz ve narin balerin kızımızın kötü bir olay sonucu karşılaşması ile gelişen olaylar ama ne olaylar ben severek okudum ama Adrian beyimizi hiç sevemedim yaptıkları affedilir şeylerde değildi ama kızımız sen istediğin kadar affetme ben affettim dedi ve kitabi bitirdi 😁😁 kitabi okuyun sizde dediklerime katilirsiniz hadi ben kaçtım 🖐🖐 Yalanın Yangını
Çiçek Gelin İlk defa bir kitap yorumu yapacağım burada heyecanlıyım 🫣 bir daha okumak istemeyeceğim bir kitaptı yazarın dili çok sertti hayat zaten zor birde hayatın gerçeklerini okumak beni sinir etti 😁 gelgelelim baş karakterimiz başkan beyi hiç sevmedim kitabin sonuna kadar kizimizda saf gibi görünen uyanikti kişilerin gelişimi güzeldi ama hiç annesine söz geçiremeyen bir kişiyi okuduk sonuna kadar tek hoşuma giden yer kızın sabri erkeğin kızı ne olursa olsun bırakmaması oldu okuyacaklara bol sabır diliyorum 🫣