Kitabı öncelikle tüm Türk gençlerinin, sonrasında herkesin okumasını isterim. O kadar okul okuyup nasıl fakir kaldığımızı daha iyi anlatan bir kitap olabilir mi bilemiyorum…
Benim için okuması zor bir kitaptı, okurken finansal olarak eksikliklerimi de sürekli hissettirip, biraz yordu. Fakat bunları bilmemekten kaynaklanan hislerim, ileride yaşayacağım hayat için çekilebilir gibi geldi.
Hayatınıza rehber olarak alabileceğiniz bir kitap, umarım herkesi en az bir konuda aydınlatır.