Olric

Olric
@Olricadam
Eğer biri yüzümüze gülüp kuyumuzu kazıyorsa biz onun o çukurun içine gömeriz. Bir oyun oynarsanız buraya gömerim hepinizi!
– Gelirmi dersin Olric? + Gelmez, gelemez efendimiz. – Neden Olric? + Yüreği o kadar büyük sevemez de ondan efendimiz.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
En tehIikeIi keIime nedir oIric? -ama’dır efendim bana göre. -neden oIric? -önceden söyIenen her söyIemi veya keIimeyi öIdürür! MeseIa, seni seviyorum ama. gibi.
Edebiyat
Biliyor musun Olric, benim bir çok dostum var. Görüyorum efendimiz Hepsinin sırtınızda izleri var Oğuz Atay
Edebiyat
Takip edebilir misiniz?
Kolundaki yaralar efendim? Tutunurken öyle oldu Olric. Ya yüreğindeki yaralar efendim? Tutulurken öyle oldu Olric! Peki ya gözlerindeki suskunluk; ne efendim. Hiç dokunma. Sus Olric. Oğuz Atay
Edebiyat
Hep geçer diyorlar ya Olric. Sence geçer mi? Geçer elbet efendim; bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer.Oğuz Atay
Edebiyat