Olurya08

Olurya08
@Olurya08
Gölge'me Şair
Tenine yağmur düşse şiir yazılır Söz durur akıl tutulur ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Camıma vuran yağmurun sesinden dinledim sesini...
Rızgın para olmadığını Seni görünce anladım Ama gene benim olmadın ..
Deryalara daldı da gözüm Yine Sen geldin aklıma gülüm Çözülmedi yokluğunda tutkunluğum Birtek hayalin kaldı bana gülüm...(h)
Bir Sen iyi geliyordun bana Seni de aldılar Çok uzaklara koydular ...(h)