Olurya08

Olurya08
@Olurya08
Gölge'me Şair
Sonbahar yagmurlarıyla yağar yanlizlik Islak camların ardından izlenir yollar Sokak lambaları da sonermiş umut bitince Soğuktan değil yanlizliktan üşürmüş gönül ...(h)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yanındayken kokunu bile özlerken Bı fotoğrafını bile çok gördün ..
İnsan edindiği her tecrube sonrası güzel bir yanini kaybediyor. Sen benim tek en büyük tecrübemdin ...
Oysa ki değerli hissettirilmiştim ..