Harekete geçmemek de harekete geçmek gibi bir karar değil midir? Eğer öyleyse, eyleme geçsek de geçmesek de Tanrı rolü oynamaktan başka seçeneğimiz yoktur. Çocuklarına yiyecek vermeyip onları yavaş yavaş açlıktan ölmeye bırakan anne-baba, çocuklarını banyo küvetinde boğmayi tercih edenlerden daha mı iyidir? Öldürmek ile ölmesine izin vermek arasındaki ince ayrımlar böylesi durumlarda anlamsızlaşır.