İnsanlar şahsınızı ve aklınızı diledikleri gibi yorumlamakta özgürdürler. Hatta ve hatta amacı doğrultusundan çıkmış bir hal alarak bunu çok sık yapanlar vardır. Kimin işine yaramıyorsanız onun için başarısız, aklını yitirmiş birisiniz ve onlar için sonunuz bir kaldırım taşında ölmekle son bulur. Tüm senaryo bu. Ama bu onların senaryosu benim veya bizim değil. Başarıyı elde etmek elbette ki kolay değildir. Emek ister, zaman ister, güç ister, akıl ister. Hepimizin çevresinde kendince başarıyı elde etmiş kişiler vardır. Fakat bu kişilerden bazıları başarıya giden yolda koşarken üzerinde ki yüklerden kurtulmak maksadıyla bazı şeyleri atıp atıp ilerlerken neyi attıklarının farkında olamamışlar. Örneğin; Edep, örneğin; alçak gönüllülük, örneğin; tatlı dillilik. Bu kişiler benim nazarımda başarısız sayılır. Ve şans dediğimiz o güzel hadise çok önemlidir.
Şansınız varsa keşfedilirsiniz, şansınız yoksa ait olmadığınızı bildiğiniz bir yerde zorla dayanmak mecburiyetinde olduğunuz mekanda kendinizi keşfetmekle uğraşırken yaptığınız bazı hatalardan kaynaklı sürekli azar işitir, sürekli yağmalanırsınız. İşimiz zor!
Şanslı olmayanlara iyi şanslar, şanslı olanlara başarılar dilerim.
Ömer Başkale
#Birmezardasaklıyız
#başarı #saygı #edep