Ömer Faruk Çiftcibaşı

Ömer Faruk Çiftcibaşı
@Omer_50
Sil ağzının kenarını yine gülüşünden cennet akıyor Ben onun gülüşüne öldüm.O benim ölüşüme güldü,farklıydık işte...
Öğrenim Görevlisi
Üniversite
İstanbul
895 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Beklemek değil Özlemek yordu…
“Gelememeyi sen anlat, Gidememeyi ben anlatayım. Gözüm değil,gönlüm kaldı. Beklemek değil,özlemek yordu. Hani derler ya; Aşk Araf’ta bir yoldu, Giden gitti,dönen yoktu…”
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüreğimden de Derin…
“Yusuf öldüğünde iki sela verildi,diyolar. Biri Yusuf,diğeri Züleyha için. Adım ne Yusuf ne de Züleyha, Bu kuyuda yeniyim,kuyu derin,kuyu yüreğimden de derin…”
Hayat
Ne güzel demiş Cemal Süreyya :
“Herkesin niyeti iyiyse,bize bu kötülüğü kim yaptı ?”
Hayat
Günaydınn
“حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ Allah bize yeter,O ne güzel vekildir…”
Hayat
Bir ihtimal
“Ben seni bir ömür koşulsuz beklerim, Sen yeter ki “Bir ihtimal belki gelirim” de yeter…”
Hayat