Bir romanın , gerçekle alakası olmayan bir fantastik hikayenin bir biyografi gibi anlatılması olayı , elbette çok saçma. Aslında kitabın son bölümünde güzel bilgiler var , yazarın savunduğu yapıcı düşünceler de mevcut fakat desteklemediğim düşünceler de mevcut. Özetle doğaüstü güçleri içeren fantastik bir öykü diyebiliriz.