Hayat boyu insanların başına gelmedik kalmaz. Sıkıntılar da üzüntüler de hep biz insanlar içindir. Her sıkıntının ardından, tıpkı bir gecenin sonunda güneşin doğması gibi, mutlaka güzel günler gelir.
Bir şeyi daha fark ediyorum; bir çocuk hayatının ilk beş on yılını nerede geçirdiyse, o yerin gönlünden ve beyninden sökülüp atılması mümkün değildir. Dünyanın en çirkin, en ilkel köşesi bile olsa büyüdüğü yer hep sevgiyle hatırlanacaktır, ömrünün sonuna kadar.