HerkesLe aranız bozuLabiLir sorun değiL ... BazıLarının kaybı iyi biLe geLir.
Ama... KendinizLe aranız hep iyi oLsun. BiriLerine uzak kaLdıkça, kendinize yakın oLursunuz. SürekLi biriLeriyLe oLdukça ve yaLnız kaLmadıkça, kendinize rastLayamaz, kendinizLe oLamaz, kendinizde oLmazsınız. Kendiniz için sık sık yaLnızLığı taLep edin●●