Sibel10

Sibel10
@OnSibel
İnsan aşamıyor o pişmanlık dağlarını.
Düşünmemeli!!!!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölümü düşlemek bu hayatın en dip noktası gibi bir şey ..belki gibisi yok öyle !!
Her şey bitecek sonra anlaşılacak bir şeyler !!
İlk defa anlaşıldığımı düşündüm,ama hissetmek ??
O öyle enteresan bir lider idi ki bir taraftan onun yerinden etmek isteyen kitleler kendisiyle çılgınca uğraşmakta, diğer taraftan ciddi bir kesim de onu evliya olarak görerek yerine kimseyi konduramamaktaydı. Ayrıca Sultan Hamid'e düşmanlık besleyenlerin gizliden gizliye ona hayran oldukları da bilinmektedir.
Sayfa 92·Kitabı okuyor