Birilerine öylesine mesaj attım, beklentim yoktu ama sessizlik yine de ağır geldi. İnsanların bu kadar mesafeli olması, içten bir selamın bile karşılık bulamaması ne garip... Duvarlar örüyor, sonra da neden yalnız olduklarını merak ediyorlar.
Hiç o yıllarda yaşamadım ama insanların mektuplaşarak hasret giderdiği, at sırtında uzun yollar aştığı, zamanın daha yavaş aktığı o eski günleri özlüyorum.