📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
💕🍀Herkese Selam!🍀💕
Nasılsınız sevgili okurlar??
Iyi olanlar daha iyi olsun.
İyi olmayanlar da sıkı dursun çünkü çok güzel bir haber ile geldim.💫💫💫
•Sevgili Yazarımız Serap Tiryaki ilk kez okuyanları çok kıskandığım o kitap yani Camlı Teras 'ı imzalar üzere" Ankara Mandam Cafe &Bistro" sizlerle olucak. Ankara'da olan herkes davetlidir... 🌟🌟🌟🌈🌈🌈🌠🌠🌠🌌🌌🌌
•Ankara'da yaşayan değerli okurları Camlı Teras ile buluşmak üzere " Mandam Cafe &Bistro " bekliyoruz...🌿🌿🌿
• Serap Tiryaki 🤍