Eloloşş

Eloloşş
@Onlyelif
Bir hayalperest olarak ölmeyeceğim. Kendi versiyonunun en iyisi ol. Kendini özel hissetmek için ihtiyacın olan tek şey kendinsin.
Öğrenci
•HİTÜ
ᴍʏ ᴡᴀʏ
Diyarbakır, 10 Ekim 2006
312 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Yarim yüreğimde derin yaram var, Tabibi sen, merhemi sen, adı sen... Ağlayan gözümde öyle mana var, Ateşi sen, alevi sen, odu sen
Sayfa 144
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nereye baksam sen... Acımda sen... Ağrımda sen... Sızımda sen... Hasrette sen... İçimde sen... Dışımda sen... Her şeyde sen... Her yerde sen... Söyle, nasıl yaşarım ben?
Sayfa 126
Alıntı
Ayrılık benden sadece seni almadı, Ümitlerimi ve hayallerimi de aldı. Ayrılık bana bir sensizlik verdi, Bir de bitmeyen gözyaşı ve keder....
Sayfa 124
Alıntı
' Ömrümüz yaşayarak beklemekten, bekleyerek yaşamaktan ve ani bir sondan ibarettir. '
Sayfa 116
Alıntı
"Ama hiçbir yer, insanın kendi evinin yerini tutmazmış..."
Sayfa 103
Alıntı