T.

Ya olduğun gibi ol ya göründüğün gibi ol..!
Kaybolmuş bir insanın, kendisini ancak bir başkasında bulabileceğine bütün kalbimle inandım.Mühim olan o insanı bulabilmek..
Reklam
“ Uyursan gece biter, uyuyamazsan sen..”
Gelmeyecek bir gideni, Olmayacak bir nedeni Beklediniz mi??
Bazen hayatta öyle bir yerde bulursun ki kendini, bir adım ilerisi uçurumdur, bir adım gerisi ise cehennem.. Adım atmak cesaret, kalmak ise fedakarlık ister, anlarsın.. Uyanmak böyle bir şeydir...
“Hayat bazen insanları, birbirleri için ne kadar çok şey ifade ettiklerini anlasınlar diye ayırır.” ...Paullo Coelho...
Reklam