T.

Ya olduğun gibi ol ya göründüğün gibi ol..!
Birbirine ihtiyacı olanlar, özenle uzak duruyor birbirinden..
Reklam
Bugün iyi ki varsın ile göklere çıkaranlar, yarın iki kelimesiyle yerin dibini gösterirler. Onun için söz konusu insansa; Güvenme, Alışma, Şaşırma... Dipnot; İnsanlar, hayalkırıklığıdır...
Kendin, kendine iyi geldikten sonra, başkasının sana nasıl geldiği, senden nasıl gittiği önemsizdir..
Fark etmez ki gözlerinin rengi İster denizi hatırlatsın. İster geceyi.. Bir sevgi dolu bakmayı bilmeli insanın gözleri. Bir de hep gülmeli gözbebekleri...
“Madem insan doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım.”
Reklam