T.

Ya olduğun gibi ol ya göründüğün gibi ol..!
“Kırılan her nokta hayatında bir iz, Aklındaysa unutulmayacak bir ders bırakır.”
Reklam
“ Kış, bahara yelken açarken şiir kokan gamzelerine göm beni.”
Ait olduğunu hissetmek güzeldir..
Saygı duymadık da ne oldu? Dünyayı birbirine kattık. Sofralarımızı, kapılarımızı, gönlümüzü kapattık..
“ Herkesin, yanına gitmek istediği birileri vardır; gecenin üçü, sabahın körü, hatta cehennemin dibi olsa...” ...Nazım Hikmet Ran...
Reklam