T.

Ya olduğun gibi ol ya göründüğün gibi ol..!
Birgün seni unutmak zorunda kalırsam, aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan.. ...Attila İlhan...
Reklam
Yalnızlık, önem verdiğimiz bir insanın ya da insanların yokluğunu hissedip acı çekmek miydi yoksa kendi başına yetebilme derinliğine sahip olmanın, sınırsız tat veren özgürlüğü müydü?
Bu hayatta en güzel tevafuk; “Bir başkasında kendi kalbinin benzerine rastlamaktır.”
Her gün yorgunluktan ölene kadar çalışınca, başka şeyler için endişe edecek vaktiniz kalmıyor..
Giden gidecek yer buluyor da, Kalan kime sığınsın?? .... Sezai Karakoç....
Reklam