T.

Ya olduğun gibi ol ya göründüğün gibi ol..!
Ve kitabın sonu şöyle biter; “Birinde kül olduysan, bir başkasını ısıtamazsın.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Gösterişin, torpilin,kibrin ve sayamadığım binlerce putun kol gezdiği bu çağda; bir bakışın, bir duruşun, bir hayatın sadeliğine inanıyorum.”
“Sabretmek öylece oturup beklemek değil, ileri görüşlü olmak demektir. Dikene bakıp gülü, geceye bakıp gündüzü hayal edebilmektir.”
Her neyse... Biz zaten gelmeyeceğini bilerek bekledik çoğu zaman. Çayımız varsa yanında da iki dal sigara tamam saydık her şeyimizi. ~
Çok karışığım.. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben ise Eziliyorum..