T.

Ya olduğun gibi ol ya göründüğün gibi ol..!
Sevmek bir kuşun kanadının kırılmasıdır biraz da.. Bilir misin; oyuncu güvercinleri eve geri dönsünler, kaçmasınlar diye kanatlarını kırarlar... Birini sevmek de işte, Kendi kanadından uçmaya yarayan o tek bir kemiği çıkarıp başkasına Vermektir...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Alışmayı ve kabullenmeyi öğrendiğinde kendine değer vermeye başlıyorsun. Kendine değer verince iyileşmeye ruhundan başlıyorsun...
...İnsan ait olduğu yeri bulunca fırtına diniyor, savaş bitiyor.. Bir bahar başlıyor sonra..
"Çok konuşup cümleyi yorma. Yoksa cümle alem yorulursun.”
"Bazen insanlar güzeldir. Görünüşleriyle değil. Söyledikleriyle değil. Olduklarıyla..."