Onur Oruk

Onur Oruk
@Onoo
@onoo_orukk
Üzüntü bizi üzdüğüne pişman olana kadar üzülüyoruz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevinince toprağa, üzülünce göğe bakın . Yerde tevâzu, gökte ferahlık vardır.
Kendimi benzin istasyonuna benzetirim neden mi ? 1 . Geceleri hep yalnızım. 2. İnsanların sadece ihtiyacı olduğunda akıllarına gelirim. 3. İnsanlar benden istediklerini aldıktan sonra çekip gidiyor.
Mânaya bakmayı bilmemişse göz; Güzel de bir , çirkin de . Vicdan yoksunuysa eğer insan ; Zalim de bir , alim de.
Söyle buldun mu? Aradığın aşkı..