"Ilk kez kendi başına ayakta duruyorsun ama bir zinciri bırakıp diğerine bağlanmak istiyorsun. Ama benim zincirlerim peri masallarından çıkma değil ve bağlandığında hiçbir büyü onları çözemez."
Mathew ve Diana zamanın doruklarına doğru ilerleyişi eskiyi ve yeni arasındaki ilişki muhteşem. Şuan 200 küsur falan sayfadayım baya etkilendim. Kendimi tarihin arasında kalmışcasına hissetirecek türde. Kitap da en etkilendiğim, en imrendiğim, keşke dediğim nokta zamanda geri gidip ölmüş babasını görmesi ona sıkı sıkı sarılması hasret gidermesi. KEŞKE BENDE ÖLMÜŞ BİRİNİ GÖRÜP SARILABİLME HAKKIM OLSAYDI. O AN O KADAR DUYGULANDIM Kİ BOĞAZIM DÜĞÜM DÜĞÜM, GÖZLERİM DOLU DOLU OLDU....
Inşallah okuma fırsatını elde ederesiniz.
Anlatımı büyüleyici bir tarza sahip olan yazar: aklın rüzgarlarını şaşırtacak şekilde yazdığı eseri soluksuz okumama vesile oldu. Anlatımın etkileyiciliği, betimlemesi ara ara nefes almamı unutmamı sağladı. Karekterlerin kendine özgü ilgi çekici özellikler barındırmasına hayran kalmamak elde değil.
Tek kelimeyle inanılmaz....
Kesinlikle tavsiye ederim..
Keyifli okumalar sağlıcakla kalın....