Onur DUMAN

Onur DUMAN
-Çok gezerken çok okuyan bilir- instagram.com/dmnonur • Yakın arkadaşlarım bana "ODi" der.
ODi
İkide bir elini başına götürüp rüzgarda dağılan yalnızlığını düzeltiyorsun
Reklam
ODi
Senden kendimi almayı unutmuşum
ODi
Ayran gönüllü olmayın mesela
ODi
Gitmen gerektiğinde gitmezsen, gittiğinde geç kalmış olursun.
ODi
Ne yaparsan yap, pişman öleceksin. Ya yaptıklarından, ya da yapmadıklarından..
Reklam