Onur DUMAN

Onur DUMAN
-Çok gezerken çok okuyan bilir- instagram.com/dmnonur • Yakın arkadaşlarım bana "ODi" der.
ODi
Gitmen gerektiğinde gitmezsen, gittiğinde geç kalmış olursun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ODi
Ne yaparsan yap, pişman öleceksin. Ya yaptıklarından, ya da yapmadıklarından..
ODi
Başkalarının hayatından ders alın. İnsan bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor
ODi
Kapıyı kilitleyen de açan da aynı anahtardır.
ODi
Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin; fakat mükemmel olmak için başlamak zorundasın.