Bugün başladım kitabı okumaya şu anlık güzel gidiyor umarım bunca kurgu, betimlemeler ilginç bir şeyle sonuçlanır. Merak duygumu tetikte tutuyor ayrıca betimlemeleri de beğendim. Şimdilik önerebilirim ama sonunda ne olacağını bilemiyorum, beklemedeyiz :)