Hayatını nasıl sürdüreceği, her insanın kendine özgüdür, kendi tekil doğasıyla ilintilidir. Herkesin yönünü çevirmesi gereken evrensel, mutlak bir "iyi" ve herkesin kaçması gereken evrensel, mutlak bir "kötü" yoktur. Özetle, bir şeyin bize sevinç veya keder vermesine göre ona iyi veya kötü deriz.