Sokak lambasında uçuşan sinekler, gece vakti gökyüzündeki ay, mezardaki ceset... Ağaçta sarkan dallar ve de yaprak... Trafik çizgileri her gece uykulu bir yastık... Ve birde sen... Sensizlik... Sessizlik kulaklarımı tırmalayan, gece ve güneş... Zamanda kalmadı kum saatinde.. Perdeler çekilmiş, içeri sızan hafif bir rüzgar... Sabah ezan vakti, güvercinler, guguk sesleri... Hayatın bam telleri... Servis bekeleyen anne... Alın teri döken emektar... Nöbet tutan asker,, ışıklarda bekleyen sucu çocuk.. Ve hayat... Sen yine sen.... Kırmızının korkusu sarının coşkusu beyazın matemi sen... Peki ya sensizlik.... İşte o tam ben.....🥀