Mavi

Mavi
@OpsSss
Mâkâmımız Aşk Üslubumuz Edeptir...!!
Sonra ben en çok MAVİ yi sevdim içinde seni barındırdığı için....
Kavuşmamız mahşere kaldıysa; Sırat da beklemeyen kahrolsun!...
Balıkesir
Biraz sen, biraz ben biraz da MAVİ...., 10 Mayıs
27 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
...ve az kalsin mutluluğun geçici olduğunu unutuyordum...🪶
Reklam
~Mesafenin önemi yoktur... ~Burnunun dibinde olsa'ne olacak? ~Seni anlamıyorsa, ~Ama birisi vardır ki dünyanın öbür ucunda... ~En ihtiyaç duyduğun 'anda, ~iki satırıyla bile olsa, ~Bir çırpıda yanı başında.. ~Mesafe uzaklıklarda değil, ~Mesafe fedakârlıkta!!!🪶
Tek ßiiR KuRalLıım waR ßeN öğrenmeDen SöylLe..🪶
Tavrınız OlLsun,Hedefiniz OlLsun,Çizginiz OlLsun,PrensiplLeriniz OlLsun,Farkınız ve SınırlLarınız OlLsun.Her Şeyiniz Şahsınıza Münhasır OlLsun.DavranışlLarınız TaklLit,DüşüncelLeriniz SatılLık,DeğerlLeriniz Emanet OlLmasın.!!! 🪶
Acimasiz dünyanin acimasiz insanlari...!!¡¡
Reklam