ßen Herkese Yeterince DostlLuk Yaptım.Kimseyi Satmadım.Menfaatim İçin Kimseyi Yarı YolLda ßırakmadım.Zorda OlLan,Düşmanım ßilLe OlLsa ElLimi Uzattım.YaptıklLarımın KarşılLığında Dosttan KahpelLik SevdiklLerimden İhanet Gördüm.ßu Saatten Sonra UlLaşabilLeceğiniz İnsan DeğilLim,UlLaşsanız ßilLe Aynı Kişi DeğilLim.!! 🪶