Mavi

Mavi
@OpsSss
Mâkâmımız Aşk Üslubumuz Edeptir...!!
Sonra ben en çok MAVİ yi sevdim içinde seni barındırdığı için....
Kavuşmamız mahşere kaldıysa; Sırat da beklemeyen kahrolsun!...
Balıkesir
Biraz sen, biraz ben biraz da MAVİ...., 10 Mayıs
27 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
ßen Konuştuklarımın Arkasındayım,Siz Arkasından Konuştuklarınızın Yanında.!!!🪶
Reklam
ßen Herkese Yeterince DostlLuk Yaptım.Kimseyi Satmadım.Menfaatim İçin Kimseyi Yarı YolLda ßırakmadım.Zorda OlLan,Düşmanım ßilLe OlLsa ElLimi Uzattım.YaptıklLarımın KarşılLığında Dosttan KahpelLik SevdiklLerimden İhanet Gördüm.ßu Saatten Sonra UlLaşabilLeceğiniz İnsan DeğilLim,UlLaşsanız ßilLe Aynı Kişi DeğilLim.!! 🪶
KimSiniZ NeSiniz NeCiSiniZ İnanin HiC Fark edmıyoR. ✌
Ben karakterimin ayarını sağlam yaptım...!!!Dilimin ayarsızlığına gelince eğer algı kapastenizi zorluyorsa uzak durun benden kimseye zincir takmadım..!!!Siz gitmekle eylem yaparsanız ben unutmakla devrim yaparım...!!!✌🏼
``Artık hiç bişi eskisi gibi değil, buna bende dahil.♠️☝️
Reklam