Mavi

Mavi
@OpsSss
Mâkâmımız Aşk Üslubumuz Edeptir...!!
Sonra ben en çok MAVİ yi sevdim içinde seni barındırdığı için....
Kavuşmamız mahşere kaldıysa; Sırat da beklemeyen kahrolsun!...
Balıkesir
Biraz sen, biraz ben biraz da MAVİ...., 10 Mayıs
27 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
- "Cünkü ßazen sadece yaşamak yetmiyor, hissetmek lazım."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
doqruyu yanLışa Satarsan eqer SermayeN tükenir Kâr edemezsiN...CahiLin sözüNe verirseN deqer CahiLdeN bir kâmiL var edemezsiN.. KimsedeN sakLama kendi özünü DosttaN çevirme qerçek yüzünü...👈🏼 Dünya bürümesiN sakıN qözünü dünyayı KendiNe YaR edemezsiN... Merhametsiz insandaN Medet bekLeme qönLünde Sevgiyi Var edemezsiN... qideniN ardındaN durup bekLeme qideNi kendiNe YAR EDEMEZSİN 🚬🍷
Asena yureklı kızlara bozkurt yürekliler yakışır 🤘🇹🇷👈
➤ Gözümden düşenin üzerine basar geçerim‼️
вєním hαчαtımα чσ̈n vєrmєk чσ̈nünü kαчвєtmíş ínsαlαrín íşí dєğíl 🥃🚬