Hani denir ya , oturdukca yaşım değiştim , Hayır efendim o yaşım değil aklım... 🖤 Yaş dediğimiz şey , her yıl tükettiğimiz takvim yaprakları.. Ama akıl öylemi, Yaşla alakası yok yaşanmışlıklarla ilintili Mesela ben oturdukca yaşım Aklı ayakta kalmışlardan uzaklaştım Aşık Veysel in dediği gibi , inanın yok kimseye kastım , Yüreği yüreğime uymayanlarla, Denge sorunu yaşayanlarla muhabbeti kestim....🙋♀️