Mesafeli oluşum sakın kibirden sayılmasın. İnsanları bir süre uzaktan seyretmeyi ve davranışlarına göre değer vermeyi seviyorum. Yeterince sabırlı bir insan olduğumu düşünüyorum. Öyle kolay insan silmiyorum. Herkesin hataları olabilir kabul ediyorum. Sadece insanın nankörüne, haksızlıklara ve hatasını kabul etmeyenlere tahammül edemiyorum….🪶