Sana söyleyemediğim çok şey bıraktım yüreğimde..
O kadar yarım kalmıştım ki, ne pahasına olursa olsun seni kaybetmek geçmiyordu içimden..
Özlemek diye bir şeyim var olduğunu, yokluğunun gittiğin ilk gün seni ağlayarak aradığım gün anladim..
Öyle Bir bakışın
Öyle bir gülüşün
Öyle bir ses tonun vardı ki
Unutmak için çok çabaladım ama başaramadım..
Biliyorum her yara iyileşmek zorunda değil
Bazı yollarında sonu olmaz kimi zaman..
Bizim de bir sonumuz yoktu ve yüreğimdeki yara kabuk bağlamaz oldu..
Ne zaman her şeyi bir kenara bırakıp sana sarılmak istesem,,
Bakışlarındaki dikenli yollara takıldı kollarim..
Oysa o kadar çok dökmüştüm ki içimi sana.
Ama sen bana hep sagır kaldın..
Ve hiçbir zaman yüreğimin feryadını duymadın..
Beni gerçekten çok seveceğin Umut ediyordum çünkü ben seni yüreğimde Sarı sarmalamıştım..
Sen bu hayatta benim kabul olmayan en masum duamdın..
Ama şimdilerde tek bir duam var artık..
Seni yüreğime koyup kaderime yazan Allah'ım
Aynı şekilde aklımdan silip atsın..