Az önce balkona çıkıp dizi izlicektim sonra diziyi açmaya çalışırken internet çekmedi tam sinirleniyordum ki baktım hava hafif serin üstümde battaniyem var sıcacığım dedim ki şu anı bozmaya ne gerek var tak kulaklığı aç müziği anın tadını çıkar ve şuan o kadar rahatım ki anlatamam dicem ama bence siz anlamışsınızdır. Gereksiz şeylere takmaya gerek yok, yolunu bul geç.