Ve belki de en önemlisi aşkın ve ilişkilerin metalaştırılmasına ayak direyin. Aşık olmak zorunda değilsiniz, ilişki de olmak zorunda değilsiniz, zaten bir ilişkiniz varsa romantik filmlerdekine benzemek zorunda değil, ilişkiniz yoksa alt sınıf insan olmuyorsunuz,
Birbirimize ne kadar ulaşabileceğimizin çok ciddi sınırları var. Ama birbirimize yol arkadaşı olabiliriz ve bu çok değerlidir. Birbirinizi duyun, dinleyin, birbirinize itiraz edin, ama paylaşırken yan yana kalın.
Aslında biriyle beraber olduğumuzda, onunla bir şeyler paylaştığımızda, bir şey yaptığımızda, yani ortaya bir eylem koyduğumuzda ve bu eylemin yankısı canlılık, neşe, heyecan, daha fazlasını istemek ise bu aşktır.