Osmano

Osmano
@Osmanyyl
Dağlar,insanlar ve hatta ölümler bile yorulduysa şimdi en güzel şiir barıştır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Efendîno Rahijin Teşkên Xwe Rahijin Kincên Xwe, Postalên Xwe Û Şivqeyên Xwe Çiyê We Hebe Li Ser Vê Axê Û We Çi Anîbe Bi Xwe Re: Tenq, Top, Tiveng, Teyare… -Arjen Arî-
Dostum dostum Çarmaha çivilensin diye verilmedi o eller sana Haydi yiğidim bas tetiğe An intikam anıdır Acıların depreminde gebersin hain Çevir tarihin son yaprağıni İleri hep ileri Yıldızlara erişmenin zamanıdır
Bu coğrafyayı bırakabilir misin Meşe ağacı hergün her yıl bizsiz açacak Yıllarca yaşadıklarimiz var Aşağıda Munzur suyu akıyor Onu hissetsen bırakamazsın -Ş.M.A -
Ey herşey bitti diyenler Korkunun sofrasında yılgınlık yiyenler Ne dağlarda direnen çiçekler Ne kentlerde devleşen öfkeler Henüz elveda demediler Bitmedi.. Sürüyor o kavga ve sürecek Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek