Erkan kaya

Erkan kaya
@Overland
Üniversite
Bursa
Bursa
535 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Bence ölümünüzün nasıl olacağından çok,nasıl yaşamak gerektiğini konuşmak daha yerinde olurdu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kireçte ölüm uzun sürer ve acısı çoktur,bence asit kuyusuna atsınlar.
Oysa gidip demeliyiz onlara, birleşip dünyayı titretmek varken, bir köşede titreşmek niye? Gidip güneşi zapt etmek varken, güneşin doğuşunu beklemek niye?..
Konuş lan”diye bağırdı.Biz zaten herşeyi biliyoruz! “Madem biliyorsunuz,o zaman bana neden soruyorunuz?
İşin en garip yanlarından biri ise,onları sorgulayan polislerin,bu vahşi manzaradan hiç etkilenmeden gülüşüp konuşmalarıydı.